Postup je jednoduchý

  • 1. Prihláste sa do Zákazníckeho portálu: portal.csobleasing.sk. Ak sa neviete prihlásiť, tak si prečítajte, ako získať prístup na portál.
  • 2. Kliknite vľavo v menu na možnosť „Žiadosti“ a zvoľte „Chcem podať žiadosť“. Vyberte si „Ostatné žiadosti“.
  • 3. Zvoľte si číslo zmluvy vozidla alebo stroja, ktoré má vadu/poruchu.
  • 4. Napíšte nám správu so stručným vysvetlením, ako prebieha vaša reklamácia poruchy vozidla/stroja u dodávateľa alebo autorizovaného servisu.
  • 5. Potom skontrolujte vaše kontaktné údaje: e-mailovú adresu a telefonický kontakt.
  • 6. Ak nám chcete poslať aj prílohy, aby sme vám vedeli lepšie pomôcť s vašou reklamáciou, tak ich nahrajte v časti „Nahrať iný dokument“.
  • 7. Po vyplnení a kontrole všetkých vyššie napísaných krokov kliknite na tlačidlo „Odoslať údaje“.
  • O priebehu vyriešenia vašej žiadosti vás budeme informovať čo najskôr.

Potrebovali by ste poradiť?

Infolinka:

02/68 20 21 11

Kontaktný formulár:

Napíšte nám

Pobočky ČSOB Leasing:

Nájsť pobočky