Sťažnosť
Postup pri uplatnení sťažnosti upravuje Reklamačný poriadok.
Sťažnosti môžu byť podané:
- osobne na ktoromkoľvek obchodnom mieste ČSOB Leasing,
Zoznam pobočiek (rozbalí sa po kliknutí na šípku)
ČSOB Leasing a.s., Banská Bystrica – Dolná 55, 97401 Banská Bystrica
ČSOB Leasing a.s., Bratislava – Žižkova 11, 815 10 Bratislava
ČSOB Leasing a.s., Duajská Streda – Nemesszegská ul. 57, 92901 Dunajská Streda
ČSOB Leasing a.s., Košice – Námestie Osloboditeľov 5, 04001 Košice
ČSOB Leasing a.s., Lúčenec – Kubínyiho námestie 10, 98401 Lučenec
ČSOB Leasing a.s., Michalovce – Nám. osloboditeľov 60, 07101 Michalovce
ČSOB Leasing a.s., Námestovo – Nábrežie 1161, 02901 Námestovo
ČSOB Leasing a.s., Nitra – Fraňa Mojtu 4, 94901 Nitra
ČSOB Leasing a.s., Nové Zámky – Turecká 49, 94002 Nové Zámky
ČSOB Leasing a.s., Poprad – Hviezdoslavova 28, 05801 Poprad
ČSOB Leasing a.s., Prešov – Levočská 3/B, 08001 Prešov
ČSOB Leasing a.s., Prievidza – Necpalská cesta 243/30, 97101 Prievidza
ČSOB Leasing a.s., Trenčín – Jesenského 2, 91101 Trenčín
ČSOB Leasing a.s., Trnava – Štefánikova 25, 91701 Trnava
ČSOB Leasing a.s., Žilina – Jána Reka 2/D, 01001 Žilina
- elektronicky na emailovej adrese : staznosti@csobleasing.sk,
- poštou na adresu : ČSOB Leasing, a.s., Žižkova 11, 815 10 Bratislava.
Reklamácia vád a porúch na vozidle alebo stroji
Pozrite si naše rady a odporúčania, čo robiť pri poruche vozidla/stroja.
Ak vyriešenie vašej reklamácie neprebieha podľa dohodnutých pravidiel, alebo sa neviete dohodnúť s dodávateľom vášho vozidla/stroja, tak nás môžete kontaktovať a informujte nás o vzniknutom probléme cez portal.csobleasing.sk.
Postup reklamácie
- 1. Prihláste sa do Zákazníckeho portálu: portal.csobleasing.sk. Ak sa neviete prihlásiť, tak si prečítajte, ako získať prístup na portál.
- 2. Kliknite vľavo v menu na možnosť „Žiadosti“ a zvoľte „Chcem podať žiadosť“. Vyberte si „Ostatné žiadosti“.
- 3. Zvoľte si číslo zmluvy vozidla alebo stroja, ktoré má vadu/poruchu.
- 4. Napíšte nám správu so stručným vysvetlením, ako prebieha vaša reklamácia poruchy vozidla/stroja u dodávateľa alebo autorizovaného servisu.
- 5. Potom skontrolujte vaše kontaktné údaje: e-mailovú adresu a telefonický kontakt.
- 6. Ak nám chcete poslať aj prílohy, aby sme vám vedeli lepšie pomôcť s vašou reklamáciou, tak ich nahrajte v časti „Nahrať iný dokument“.
- 7. Po vyplnení a kontrole všetkých vyššie napísaných krokov kliknite na tlačidlo „Odoslať údaje“.
- O priebehu vyriešenia vašej žiadosti vás budeme informovať čo najskôr.